Szyby zespolone i szkło - jakość i środowisko
Polityka Jakości w EFFECTOR S.A. wynika z długofalowej strategii rozwoju firmy. Jej celem jest utrzymanie silnej i stabilnej pozycji na rynku wśród producentów szyb zespolonych i specjalnych oraz opinii na temat spółki, jako odpowiedzialnego i rzetelnego partnera w biznesie, który dążąc do osiągnięcia zysków, uwzględnia potrzeby swoich kontrahentów, pracowników i społeczeństwa.
Effector, uznaje jakość za czynnik determinujący satysfakcję Klienta. W oparciu o obowiązującą misję i wizję spółki, realizuje politykę jakości. Poniżej zamieszczamy najważniejsze tezy tego dokumentu.
Celem Effector Sp.Z.o.o jest zadowolenie klienta z usług i produktów świadczonych na jego rzecz przez spółkę.
Firma dąży do zwiększania zadowolenia Klientów poprzez systemowe podejście do jakości oraz ciągłe doskonalenie skuteczności Systemu Zarządzania Jakością, zgodnie z Normą PN - EN ISO 9001:2015.
Jakość produktów Effector Sp.Z.o.o wyznacza profesjonalizm i wieloletnie doświadczenie pracowników firmy, sukcesywne doskonalenie obsługi Klienta, współpraca ze sprawdzonymi dostawcami i nowoczesność stosowanych technologii.
Monitorowanie i ciągłe doskonalenie procesów wytwórczych wyrobów oraz poszukiwanie nowych rozwiązań, w celu spełnienia potrzeb i oczekiwań Klientów, przy równoczesnym spełnieniu obowiązujących wymagań prawnych i innych, a przez to pogłębianie zaufania do marki Effector, którą firmujemy nasze wyroby.
Nieustanne podnoszenie kwalifikacji pracowników Effector Sp.Z.o.o, dzięki systematycznym szkoleniom, dla zapewnienia jakości wyrobów oraz zwiększania efektywności procesów produkcyjnych.
Czynne wdrożenie zasady, iż wszyscy pracownicy odpowiadają za jakość, poczynając od Prezesa Firmy, a kończąc na wykonawcy najprostszej operacji oraz upowszechnienie przekonania, że odpowiedzialność za jakość jest równoznaczna z odpowiedzialnością za firmę.